lördag 30 april 2011

Mjao!!
Sitter i mitt nya rum och väntar på att Sazzy och Hjalle ska höra av sig så att vi kan åka och äta lite mat. Jag är ensam hemma med två katter, ena ligger i min säng och den andra sover någon annan stans. Ikväll ska det bli fest för Jessica som fyller 21 det ska bli roligt med fest och folk.

I morgon klockan 20:00 är jag på väg till Mullsjö för att stanna där ett par dagar, jag är grymt pepp! Jag ska få umgås med Lotten Casper och hundarna. Jag ska tvinga Lotten att lära mig mer om hur man hanterar dom små bullarna, så det blir lite som en hund kurs för mig den närmaste veckan. Dessutom ska tvinga med henne bort till Connys stall och till 4h gården i Mullsjö så att jag kan hälsa på alla hästarna och människorna.

Jag vill att Sazzy ska höra av sig NU!

Inga kommentarer: