lördag 16 april 2011



Hur ska jag börja?
Jag är nu mer alltid på språng någonstans och vet inte riktigt vart jag är på väg.
Just nu är jag iallafall i Fiffis lägenhet, jag Simon och Zeus har varit här sedan torsdag. Det har varit skönt att ha el och en dator med internet och att det inte är långt ner till stan. Dessutom kom min älskade Sazzy hit igår och nu ligger hon och sover sött på soffan.
Ikväll blir det lajv får se hur länge vi orkar och vad det blir för mat men vi har tre timmar på oss att hitta på någon mat klä på oss och allt det där som borde göras.

BTW jag har hittat personen som jag ska bo med här i Borås och det blir ingen mindre än SAZZY!! Vi kom på det häromdagen och jag tror det kan fungera väldigt bra :D

Nu ska jag se om det går att få liv i de två andra och sedan blir det FRUKOST!!

Puss

Glöm inte läsa Sazzys blogg: http://pandemonium.bloggplatsen.se/ 






Inga kommentarer: